هلدینگ زاگرس

 

سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، از سال 1380  و در اسفند ماه هرسال، بنگاه های اقتصادی برتر حامی حقوق مصرف کننده را طی مراسمی با حضور مسئولان کشوری و مدیران بنگاه های اقتصادی منتخب، به عموم مردم معرفی کرده و گواهینامه و تندیس های ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان را به آن ها اعطا می کند.این سازمان، برای شناسایی و معرفی بنگاه های منتخب سه شاخص قیمت، کیفیت، خدمات محصول و رضایت مشتریان را ارزیابی می کند.

شرکت پخش زاگرس برای اولین بار در سال 1400 در این ارزیابی بصورت داوطلبانه شرکت نمود و با توجه به بررسی عملکرد سال 1399 این شرکت توسط سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان، موفق به دریافت این گواهینامه شد.

این گواهینامه بصورت سالانه در نهم اسفند ماه طی همایشی به شرکت های برتر در این حوزه تقدیم می گردد اما با توجه به بیماری کرونا در دو سال گذشته برگزار نگردید و مدیران و مسئولان دست اندرکار این بخش با مراجعه به شرکت های منتخب این تندیس را در محل شرکت به شرکت های منتخب تقدیم می کنند.

در تاریخ 10 خرداد ماه 1402 گواهینامه ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان توسط جناب دکتر تقوی معاون بازرسی و نظارت بر خدمات سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان به جناب آقای فیروز مدیر عامل مجموعه تقدیم شد.

در این مراسم آقای زاده قشمی مدیر کل روابط عمومی و دبیر همایش،آقای قاسمی رئیس دفتر وزیر صمت،آقای کاظمی رئیس اداره تندیس و همچنین آقای مختاری مسئول و هماهنگ کننده دبیرخانه جشنواره حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *